برای نـی نـی ای که هنوز بوجود نیومده!

ادامه حرف سوم با تاخیر:

1392/5/17 16:56
نویسنده : مامانی آینده
228 بازدید
اشتراک گذاری

منـــم کـــهــ تازه از خـــواب بیــدار شــده بودم و منـــگ !!!!

گفتم اذیت میکنی؟؟

گفت نه.

خعـــلی ناراحت شدم. گفت اعصابم خورده بـــای!

منم گفتم مواظب خودت باش. بعد چند دقیقه دلــم طاقت نیاورد.

بقیه ادامه مطلب...چشمک

گفتم غصه نخور ناراحتحرفم چرند بود امـــا چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسیدگریه . دیگه حرفی نشد تا 12 شب! بداخلاق بود!  - خب ناراحت بود دیگه. منم مثل همیشه امیدوارم صبور بمونم ؛ اوی نـی نـیِ اگه دختر شدی میکشمت مثل من بشی عصبانی * خشم مامانـــی نیشخند !* -

خــــب ! بگذریم!

فلشته ی مــامــانـی ، بــابــایـی معمولا چیزایی که میخوام بهش بگم رو حدس میزنه و درستم میگه! – یاد بگیر! دو روز دیگه پسر شدی باید بلد باشی - .

بهش گفتم:  بپرســا ! ناراحت

گفت: چی؟!

گفتم نمیدونــی؟ گفت نه، کــلاس داشتی؟

گفتم آره چهارشنبه.

گفت خب؟ گفتم هیچی. . .

گفت * باشه!*

. – نی نی من از باشه گفتن بدم میـــااااااد منتظر  نگو نگفتی-

بعدشماچ کرد.

گفتم بوس نکن  گفت: چــرا؟

گفتم نمیخوام .  2باره ماچ

. – من خودم قاطی! گوش اوچولوتو بیار مامانی : داشتم ناز میکردم خجالت  حس ناز کردمو پروندگریه

گفتم بوسم ن ک ن .

بعد 6 دقیقه گفتم بگم؟؟  دیدم رفــــت!!!!

تو بودی اعصابت  خورد نمیشد؟؟  -- حالا خودتو حساس نکن هنوز مونده بفهمی مامانی چقدر صبور شده، البته فقط در مورد بابایی اینطورم خیال باطل

هِــــــــــــــــی. . .بیخیال.

اینا رو میگم نبینم یه روزی خدایی نکرده به بابا بی احترامی کنیها عصبانی با همین دستایی که دارم مینویسم میزنم پشت دهنتعصبانی

 

خب بسه دیگه!

بیا بوست تنم لالا تن خوافالو. مثل بابایی خوافالویی! اووووووووووومممممممممممااااااااااچچچچچ  ماچ آخیش.

شبت ناز نی نی بوجود نیومده من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عضویت رایگان در گروه اینترنتی آلفا
8 شهریور 92 10:39
سلام دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف كنید.تا كلی عكس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا كنید، ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم ! شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظر زیباترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید ! عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد. راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com